091013

Hej! Jag har märkt att det var länge sen jag skrev men jag har inte orkat men nu skriver jag! Jag har gjort mycket när jag inte skrivit men jag tänker inte hålla på att berätta allt så jag berättar bara vad vi gjorde i dag och i går. I går så var jag, mamma och Rebecka i Täby Centrum och där köpte jag två jeans och en jeansväst och Rebecka klippte sig! Hon hade med sig en bild på en frisyr som hon bad frisören klippa till på henne x) ! I dag så var det bara som vanligt förutom att jag har bestämt mig för att köpa ett nytt bibliotekskortt för att jag har slarvat bort mitt som jag har nu, duktigt va? =)  I söndags så var det Green Day konsert fast jag gick inte på den tyvärr... ni som gick på den skriv gärna i kommentarer hur det var, det är interessant att veta xD. Nu ska jag skriva ett annat inlägg så hej då och kram! // SoPhIa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0