091028

God morgon! Jag skrev inte vad jag och Rebecka gjorde i Täby Centrum i går så jag tänkte skriva det nu. Vi gick runt ock kollade lite och sen så gick vi in på Lindex och testade jättefula kläder på skoj och då hade vi tagit med oss en hel hög kläder så när Rebecka skulle hänga tillbaks allt så var det en tant som frågade Rebecka om hon jobbade där! Hon svarade såklart nej xD! Sen efter ett tag när vi kommit ut från Lindex så var det en gammal dam som fråga om Rebecka och jag gick i skolan! xD Vi svarade ja och då frågade hon om man lär sig multiplikationstabellen fortfarande! Hon skulle tydligen köpa ett skrivbordsunderlag med multiplikationstabellen på till hennes 5 åriga barnbarn. Hon sa att hon skulle träna i förväg! Rebecka och jag ångrade att vi sa att vi gick i skolan för vi tyckte att vi skulle säga: Asså det är svårt att förklara men vet du vad skolkar betyder? xD Det skulle vi svarat! När jag kom hem så gick jag hem till Jennifer för att August hade sitt släktkalas och där åt vi tårta och pastasallad. Aja men iaf här kommer några bilder från i går! Hej då

Vi är inne på kalaskompaniet!

Vi testade parfymer på H&M

Avril Lavinges parfym luktade inte så speciellt gott!

I ett provrum gjorde Rebecka ett galjemästerverk! xD

 


Kommentarer
Postat av: Karro

Joho, den luktar visst gott! XD

2009-11-01 @ 10:38:13
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0