091027

Hejsan! Det var länge sen jag skrev men jag har inte orkat och inte haft tid men nu skriver jag så det är ju bra! X) Jag har inte gjort nåt speciellt förutom att förra veckan var jag hemma och kräktes! Vi åkte till doktorn för att dom skulle kolla om det var blindtarmen men det var det inte som tur var! Jag skulle ta en liten spruta i fingret men den var för liten så jag fick ta en till fast lite större.... Den här veckan så ska jag till doktorn och vacsineras inför resan till Thailand! Vi ska fixa ett pass också och på bilden där ska jag le jättestort! xD Aja iaf den här veckan så är det ju höstlov och det är skönt men jag vet bara inte vad jag ska göra förutom i dag då. I dag så ska jag och Rebecka till Täby Centrum. Sofia skulle egentligen följa med men hon hade glömt att hon skulle göra nåt med Kimsy så det blev bara Rebecka och jag till slut! Vår buss går klockan 10.43 så jag ska snart cykla ner till henne snart. Nyss har jag plattat håret för tillfälet och just nu så sitter jag och lyssnar på låtarna från: En shopaholics bekännelser! Men nu så måste jag gå till Rebecka så hej då! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0