091016

Tjabba tjena! I dag var jag med Rebecka och Sofia i Täby C där jag köpte godis och Rebecka köpte lera och Sofia hon var med och hade kul! XD Pappa sprang nån springtävling i dag så snart kommer han hem och då ska vi på middag hos några. Sofia gav sin snygga tröja till mig i dag för att den var för liten för henne! Den är vit och röd och ser nästan ut som en adidas jacka! Tack igen Sofia för att jag fick den =)! Aja iaf vid tågstationen där stod vi och gjorde en reklamfilm om hundtandkräm som Sofia hade köpt! Det var jätteroligt xD! Men jag vet inte hur man lägger ut videoklipp på bloggen så jag kan inte lägga ut den men skriv gärna i kommentarer om du nu som sitter och läser just nu kan det! Hej då// SoPhIa

Här är Sofia när hon spelar Pol! xD

Här spelar Rebecka Pol! Haha! xD

Här är Sofia igen! xD

Och jag bara undrar vad som händer!
xD Kraam // Mig

 

 


Kommentarer
Postat av: Becka

Pål ;P

2009-10-18 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0