091014

Tjabba tjena! I dag så blev jag kallad för sofisson av min mattelärare! Jag bad om hjälp och hon ba ja nu så ska jag hjälpa sofisson! xp Aja men iaf nu efter skolan så satt jag och väntade i cafeterian på Rebecka fast det var bara skönt eftersom att då så kunde jag läsa min superbraiga bok! Rebecka och jag gick hem till mig efter skolan men sen behövde hon gå efter ett tag. Juste! I morse var jag hos tandläkaren förresten. Vi fick ta röntgenbilder i min mun och det var obehagligt... vi skulle ta bilderna för att jag ska ju få tandställning så dom ville vara säkra på nånting. Men nu så ska jag skriva en grej i ett annat inlägg så hej då // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0