091014

Tjabba! Gissa vad jag gjort i dag? Jag har köpt ett lånekort och lånat en kokbok och en bok som heter: En spökhistoria till jul! Jag frågade om dom hade boken: Om jag kunde drömma men alla var utlånade så då fick jag gå hem till Rebecka istället och låna den från henne! Nyss har jag varit på piano och det var kul! Klockan kvart över sex så ska jag på fotbollsträning och spela fotboll! Vi brukar inte spela fotboll annars men idag är det bara ett undantag! Nä jag bara skoja! xD Mina små ``roliga`` skämt! Ett tips som jag kanske skrev i förra inlägget: Om ni ska köpa nån bok köp den på Adlibris (det är en bokhandel på nätet) för dom har alltid mycket billigare än på nåt annat ställe. Som t.e.x boken Om jag kunde drömma den kostade 54 kr där. Aja iaf nu så ska ni få se min nya jeansväst som jag hade på mig i dag:


Inte så jättetydlig bild eftersom att
det var mörkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0