09101

Tjena! Nyss har jag dushat och blev lite ren! Gissa vad som hände i dag i skolan? Jag, Carolina, Kalle och Magnus vi pallade äpplen på nåns tomt. Vi sprang in där och hämta ett varsitt äpple men sen när vi skulle gå ut därifrån så gick det en man där som hade sett vad vi gjort! Ja ba heej till honom och han svara: hej pallar ni äpplen? Och jag svarade ja och sen sprang jag i väg med Carolina och dom andra! Annars har det varit en helt vanlig dag förutom att vi fick samlas i 6C klassrum och där skulle dom berätta om vad vi skulle ha med oss till Eriksdalsbadet. Vi har Annorlunda skoldag nästa vecka och jag valde att åka och bada och det fick jag också! =D I morgon så börjar vi tio i tio så vi har sovmorgon. Jag håller på och kollar lite på en data som jag önskar mig i födelsedagspresent eller på julafton... Jag är i Thailand på julafton och min födelsedag men min födelsedag firar vi när jag kommer hem och jag får presenterna från julafton lite senare också! Det är en sån där liten bärbar data med märket Eee på. Kraam // Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0