091002

God morgon eller vad man nu ska säga! Nyss har jag varit inne och kollat på lite bilder och då hittade jag en ny Marabou chokladkaka! Den heter Marabou vinter och innehåller: Kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj! Den smakar alltså som pepparkaka rättare sagt. Det låter inte alls gott tycker jag fast jag äter inte Marabou sommar heller så det är inte så konstigt att jag inte gillar Marabou vinter! =D Snart börjar skolan så jag ska nog gå snart. I morse så plattade jag håret och det blev ganska bra faktiskt. Jag orkar inte vara i skolan i dag men som tur är så slutar vi typ 13.00 och börjar 10.00. Men nu måste jag borsta tänderna och sen gå så hej då och kraam // SoPhIa


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG! :)



Bevaka varanda via bloglovin?

2009-10-02 @ 18:56:14
URL: http://teddiebeari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0