091001

Hej.... Jag saknar Rebecka och Sofia ASMYCKET!!!! dom får ta och komma hem snart tycker jag! Dom små fuskisarna är i Spanien utan mig! Helt otroligt att dom drog utan mig! xD Jag ville ju följa med.. jag kunde gömt mig i resväskan =). Aja iaf dom kommer hem på lördag och då kommer jag vara på dom och fråga om vi typ kan göra nåt om dom nu orkar även fast dom har flygit typ nästan hela den dan. Vi har ju snart vinter här i Stockholm! Det är iskallt! Man tappar typ känseln i händerna även fast man har vantar och dom är i Spaninen och går säkert runt i linne nu!Jag kommer lägga ut ett foto på dom nu så att vi minns dom. 8) Hej då och kraam igen// SoPhIa

 
Här är dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0