Sämst uppdatering

Heej! Ledsen för sämst uppdatering men jag har inte orkat att skriva för jag har varit så fullproppad med saker att göra hela tiden. Det enda som har varit speciellt på den tiden jag inte skrivit är väl att jag tagit en spruta som heter Tinrix. Den ska man ta om man ska resa bort som jag ska xD! Men idag så var jag med Sofia och hon visade hur man la till videoklipp som jag tjatat om jättemycket! Så därför så la jag till ett videoklipp från Youtube i förra inlägget. Sen så gick vi och höll på med scrapbook och det blev temat kändisar! Om det är okej för Sofia så kan jag visa den sen! Den kommer att bli asrolig! =D Om ett tag ska jag på fotbollsträning och jag märkte nyss att jag råkat ha trosorna ut och in sen vi bytte om på idrotten. Juste idag så gick vi ett godissnöre på matten! Först så skulle vi jobba med det och mäta upp 3 tredjedelar t.e.x och sen fick vi äta det! Jag håller på med sån här fimolera och gör lite tomtar och grejer till jul! Jag är ute i god tid som man säger. Apråpå ingenting så börjar vi 11.20 i morgon! Haha, lyxigt va? Aja nu ska jag snart börja fixa en grej i mitt rum men innan det så ska jag se om jag hittar nån rolig bild på google! Hej då och kram! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0