KOLLA HIT!! VINN MILJONER BILLJONER KR och en köttbulle

Nemnen tjenare!
Nu ska jag gästblogga lite här hos Sophias blogg.

Idag så har vi varit hos Rebecka och käkat köttbulllar och makaroner, sen så stack vi och tittade på ett hus på margretelunds vägen,som Sophia och Mike och Helena kanske skulle köpa..
Jag skulle tycka det vore bra om dom flyttade dit eftersom det ligger väldigt nära mig..
Men iallafall så var huset ganska stort och hade jätte stor tomt, Tomten skulle nog Sally gilla.. (tomt med gräs,inte med julklappar)

Men sen så åkte vi till Sophias pappa och fixade med scrapbook, och Sophia och Rebecka fixade mitt hår.. Men det kommer ändå snart krulla upp sig igen ..
och så har ju jag och Becka gäst bloggat.. (jag kom på det före Becka,men ville göra det sist,för då kommer inlägget högst upp, haha)

Jao, och sen är vi i detta nu då..

Angående rubriken så ville jag att du skulle läsa detta först, vilket du gjorde eller hur? ; )

Aja, ha det bra

//Sofia

p.s jag pallar inte lägga upp bilder och sådär eftersom mitt inlägg som jag skrev tidigare försvann, och jag vågar inte riskera att detta försvinner också.. pallar inte skriva om detta inlägg IGEN!!!! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0