Viktigt!

() Du har ätit myror
(xxx) Du gillar att ha på dig snygga killkläder
(x) Kramat Bamse! Hehe tönt jag är! xD
(x) Gråtit i någons närvaro
() Vegetarian
(xx) Har jobbiga syskon
(x) Ska få tandställning
() Fått en sockerkick
() Varit vaken vid 3 på natten
() Åkt flygplan
(xxx) Älskar skidresor
(xx) Gillar att baka
(xxxxx) Tycker det är snyggt att ha på sig killmössor inomhus! <3
(x) Har dissat någon som ringt på din mobil
(x) Varit svartsjuk
(xx) Sjunger i duschen
() Har/haft converse
(xxxxx) Har dansat inför hela skolan
() Är höjdrädd
(x) Cyklat utan händer
() Bakat cupcakes
(x) Bränt pannkakor
(x) Viskat i någons öra
(x) Skrikit dig hes!
(x) Skrapat upp knäna
(x) Hållit i en orm
(x) Velat bryta sönder skolans material
(x) Varit i globen
(x) Kräkts i skolans korridor
() Har svimmat
() Lagt facet i maten
(x) Älskar Green Day
() Mimat till en Pop Kids låt
(x) Tackat ja till ett kvitto
() Gjort det här tidigare


Kommentarer
Postat av: issa<3

har du kräkts i skolans korridor????? hahahahaha :D

2009-11-16 @ 16:26:23
Postat av: Mli

Juste, det kommer jag ihåg! Alice och jag jobba i korridoren, haha.

Om du undrar vrf jag typ kommenterar varje inlägg så är det för att ingen annan uppdaterar och jag har alltid supertåkigt!!

2009-11-18 @ 16:54:54
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0