Aaaggghhh!

Tjabba tjena! Nyss så skrev jag ett inlägg som bara försvann sen! Jättejobbigt! I dag så var allt som vanligt i skolan förutom att vi fick våra städgrupper och då sa dom att min grupp skulle börja städa och man ba: Jippi! xD När dom sa det sa dom det så här: Sophias grupp ska städa! Jag blev en stolt ledare =D! På musiken så fick vi göra en dans av jättekonstiga danssteg så det blev inte så lyckat.. Iaf just nu så sitter jag och kollar på tv samtidigt som jag lyssnar på Spotify så ljudet här inne är lite konstigt. Det verkar som att det varit strömavbrott här i dag eftersom digitalklockan har stannat.. skumt! Juste vet ni vad? I dag så regnade det in på ett ställe i skolan så dom behövde ha hinkar som skydd för golvet. Det såg lite roligt ut =). Aja snart så måste jag börja packa det jag ska ha med mig till mamma och det här är den sista veckan vi bor i mammas hus för att sen flyttar vi! Hej då alla datanördar! // SoPhIa <3

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag sa ju att ni också behövde städa. Skönt, nu slipper vi det! ;)

2009-11-18 @ 16:16:46
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0