091108

Hej! I dag så hade jag fotbollsmatch på Ängby IP och vi vann med 1-0! =D Det var kul på matchen förutom att jag fick någons armbåge på bröstet. På vägen hem så satt jag och Issa och Tove och pratade om lite galna grejer. När jag kom hem så gjorde jag pankaka och det blev inte så lyckat eftersom brandalarmet gick för att mina stackars pankakor var lite brända! Men dom blev goda och vissa tycker att det är huvudsaken så det blev lite lyckat. Fast om jag hade haft hemkunskap och brandalarmet hade gått så hade jag nog fått: Ig- om man nu skriver betyg så där.. Jag har inte betyg så vad vet jag. Aja iaf snart ska jag börja tjata på Rebecka, Sofia eller Carro eller nån att hjälpa mig att fixa en ny design! Jag har inte photoshop så då brukar alltid Rebecka och jag fixa den hos henne. Heej då alla datanördar! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 20:06:07
Postat av: Mli

Jag kan typ hjälpa dig om inte Becka kan. Jag e inte lika bra som hon men vi kan nog komma på nåt....

2009-11-11 @ 15:55:44
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0