091106

Heej! I dag i skolan var det jättekul eftersom vi hade en utklädningsdag där man skulle klä ut sig till nåt som hade med halloween att göra och jag hade bara på mig en häxhatt men det var några andra som var jättebra och roligt utklädda! Den som var bäst utklädd vann 50 kr i cafeterian och det gjorde en kille i min klass! Han var utklädd till tjej och hade mascara och allt! Men det var inte så halloween aktigt men han vann ändå! xD Men apråpå ingenting så kom några lappar upp i dag som handlade om Annorlunda skoldag (och ni som inte vet vad Annorlunda skoldag är så är det en dag där man får göra nåt alternativ av vad som står på dom där lapparna) och jag vet inte vad jag ska välja.. men jag tror att jag ska välja att få baka på hemkunskapen. Aja iaf nu så sitter jag och skriver på min önskelista till julen! Det är lite tidigt jag vet men jag vill skriva den så här tidigt =). Aja i kväll så ska jag se på Idol och ha det mysigt! Hej då och kram // Mig

Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe, kuligt! Det var ju fler killar som var utklädda till tjej. Dom snubbla typ med klackskorna hela tiden. Det var kul! I matsalen kallade alla er för "häxbordet" eller "hattklubben" för att alla hade hattar. Bara så du vet ;)

2009-11-06 @ 17:19:54
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0