091104

Hejsan! I dag i skolan var det faktiskt roligt eftersom att vi hade idrott och sen så var det en annan grej som var roligt men det tänker jag inte berätta! xD I morse efter idrotten så fick vi gå till matsalen och lyssna på någon som berättade om säkerheten på internet och sånt och det var lite långtråkigt! Aja iaf just nu så sitter jag och lyssnar på låten: The joker (Den är inte så bra men jag lyssnar på den iaf =D) Jag ska snart på piano och sedan så ska jag hem och göra pankakor med mamma. På fredag så ska alla i skolan klä ut sig till något läskigt! Eller det behöver inte vara läskigt men huvudsaken är att man håller sig till halloween tema och då brukar man ju inte vara utklädd till en prinsessa! xD Jag vet inte vad jag ska vara utklädd till så jag har ett litet problem... för man vill ju inte komma helt överdrivet, även fast man får en klubba då! Hej då och kram! // SoPhIa


Kommentarer
Postat av: Mli

vad ska du klä ut dig till?

jag vet inte om jag kan klä ut mig



;)

2009-11-05 @ 16:27:17
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0