091102

Tjena mors! Jag har inte skrivit på typ hela höstlovet men det var för att jag har varit så fullproppad med saker att göra hela tiden och därför har jag inte haft tid! =) Men nu skriver jag och det är huvudsaken eller hur? xD Aja iaf den tiden jag inte skrivit på har jag varit med Linn och badat på Mörby badet och där fick vi gratis glass eftersom hennes mamma jobbar där! Sen har det ju varit halloween också och det orkar jag faktiskt inte berätta om... men jag orkar berätta om när jag var med Alice. Jag sov över där och vi krattade löv och det tjänade vi 40 kr på faktiskt! Sen har jag väl inte gjort så mycket mer under veckan förutom att jag våldsgästat hos Rebecka, fast det visste hon att jag skulle göra xD! Aja iaf nyss så har jag ätit sent mellanmål och kollat på tv. Jag skulle egentligen bara till pappa och hämta kläder och sånt som jag skulle ha med mig till mamma men mamma sa att hon kan komma och hämta mig efter hon varit på breakdans med Emil så jag vätar hellre på henne! I dag efter skolan så gick jag och Rebecka till bibblan och där lånade jag två böcker som är på engelska. Jag låna Harry Potter och en annan bok som jag faktiskt inte kommer i håg vad den heter. Det är en läxa som vi fick på engelskan. Aja nu ska jag skriva ett annat inlägg så hej då! // SoPhIa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0