Under veckan

 Hej! Jag har inte skrivit på vääääldigt länge men jag tänker berätta vad som har hänt under veckan. Måndag: Nothing intressant. Tisdag: Vi såg på en teater som F-1:orna visade upp. Den var egentligen jättetråkig men dom gjorde den rolig på nåt magiskt sätt. Onsdag: Vi visade upp teatern: Djungelboken! Det var jättekul. Jag var pantern Bagheera. Vi visade upp inför hela skolan på dagen och sen på kvällen visade vi uppför föräldrarna. Torsdag: Jag var med Rebecka tror jag.... Fredag: Vi visade upp pjäsen inför några dagisbarn å på kvällen så hade jag match och den vann vi med 2-1 ... Det var inte vår bästa match men vi vann ialf. Lördag: Jag var med Tilda och Alice och vi bakade glass! Det var jättegott! Dom sov över hos mig. Vi kollade på Robinson och det va så himla dåligt att Ellenor vann! Söndag: Jag var på Kvarnbadet med Rebecka och Alice. Det var jätteskönt i vattnet! Efter det fick vi nybakade bullar och saft. Gott va? xD Nu måste jag gå och lägga mig så GOODNIGHT! Frstn jag kom på att bokstäverna: G och S kan bli guess om man säger det snabbt. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0