Pysselklubben och annat

Vet ni va! Jag har blivit medlem i Pysselklubben å det är jättekul. Man får hem ett paket var fjärde vecka med massa pysselsaker i... å sen är det bara dags att börja pyssla! Kul va? Ni kan läsa mer om det om ni går in på: www.pysselklubben.se  . I dag på skolan så var det skööönt för att vi hade bara roligt. Jag Tilda, Rebecka och Louise höll på med några konstiga kluringar och det blev inte så mycket jobb utan mer snack ...... men lite jobb! Jag hade piano och jag hade glömt min piano bok så jag åkte till mamma å skulle hämta den men jag hade glömt nyckeln då också. Så att jag fick låna där. Sen gick vi hem till Tilda och åt mellanmål och spelade smash på skolan och fusk och smyg med några andra också. Sen efter så körde vi sällskapsspelet : Tjejsnack. Rebecka fick upg att ringa min mamma och fråga om hon ville städa hennes rum! Piiinsamt. Fast dom känner varandra så det var inte så pinsamt för henne. xD Men nu måste jag sluta så Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0