Morgonpigg!

  Hej! Nu är klockan 07.11 och jag sitter här och skriver även fast jag har sovmorgon. Jag vaknade klockan 06.00 ungefär och då låg jag och läste en jättebra bok som heter: Tillsammans ( den första boken) . I dag har hela min klass geografiprov! Trååkigt .... men jag har tränat ganska mycket så att jag kan placera ut dom utan problem men huvudstäderna är lite svårare.... jag är inte säker på om man säger huvudstäder när man pratar om landskap. Hehe =) Efter skolan i dag så ska jag vara med Rebecka ! =D Det kommer att bli kul. Undrar vad det är på jympan i dag? Hoppas det blir kul annars typ får jag ett utbrott. xD I fredags så var jag i Täby C med Becka å Emelie! Det var kul. Vi tog massa roliga foton som jag kan lägga ut sen om ni vill. Men nu har min pappa vaknat så nu måste jag gå ner och hjälpa til med breakfasten! Hehe! =)  Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0