Lite vad som hänt i dag

  I dag så har det hänt ganska mycket å nu tänker jag berätta va som hänt. 1. Jag var med mamma, Ludwig, Emil och Micke och spelade golf! Det gick inge bra .... Hehe! Jag missade bollen typ hela tidn och när jag träffade den som hände väldigt få gånger flög den åt sidan! xD När jag gick och skulle försöka träffa sånna där minigolfhål så gick det lite bättre men det gick fortfarande inte så jättebra det heller. =) 2. Vi åkte hem och åt lunch å hoppa lite på stutsmattan! 3. Mamma, jag och Emil åkte till Arninge och köpte en svart polotröja till en teater som vi snart kommer visa upp ( teatern heter Djungelboken). Vi fick leta lite efter polotröjorna men till slut så hittade vi dem men dem fanns inte i svart på tjejavdelningen så jag fick gå till killavdelningen och köpa tröjan. Sen så åkte vi vidare och kollade lite på klänningar till skolavslutningen. Vi hittade flera fina men den jag valde är finast! Den är vit med ett vitt band på där det sitter en rosett. Vi la undan den klänningen så att vi ska köpa den i morron. 4. Vi åkte hem och hämtade min väska och min jumpapåse och åkte sen vidare till min pappa. Jag stressade lite med att få på mig fotbollskläderna för att jag hade lite bråttom. 5. Jag gjorde 2 mål på fotbollen! 6. Jag cyklade hem.   

Här är klänningen som jag kommer ha på skolavslutningen. Fin va? =D

Kommentarer
Postat av: olivia

åh gu snygg snygg klänning , var ifrån ?

2009-05-30 @ 12:12:49
Postat av: olivia

hah skrev snygg 2 gnr hah

2009-05-30 @ 12:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0