Klassen

Vet ni va! Jag har hammnat i samma klass som mina kompisar Rebecka och Sofia! YES! Jag känner typ alla i den klassen förutom några killar .... men det är en kille från min paralell klass som jag kommer att gå med. Sen är det några tjejer från midgård som jag känner som kommer börja i min klass. Klassen heter 6B och den ligger i Skolhagenskolan! Jag har jättenära dit. Det har alltid varit  Emelie och Rebecka som haft jättenära till vår skola men nu efter sommarlovet så blir det jag som får jättenära.... Haha! xD Emelie och en annan kompis som heter Alice kommer att gå i matteklass men jag och Sofia och Rebecka kommer att gå i vanlig klass.      Nu vill jag inte säga GOOD BYE du som sitter där hemma och glor på datan utan nu vill jag bara säga                                      

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeyy!!! Det är så kul att becka du o jag hamna i samma klass :D

2009-05-10 @ 20:19:55
URL: http://lillponnyn.webs.com
Postat av: Emelie

Vad du var glad då? Du retas ju när du säger så. :(

Ähh, det gör inge hehe!



:D

2009-05-14 @ 19:48:17
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0