Just nu

 Just nu sitter jag här och ska skriva lite samtidigt som jag lyssnar på låten Jag var sjutton år.

Den låten är sådär tycker jag. I dag var jag och min klass på TomTits! Det var kul där även fast jag var där förut på sportlovet ... fast den här gången var det öppet utomhus också och det var det inte när jag var där på sportlovet. Vi hade delat in oss i faddergrupper så att 5:orna fick ta hand om dom yngre (jag går i 5:an) å Rebecka och jag slog ihop våra grupper så att det skulle bli lite lättare men det blev det inte för att dom lyssnade aldrig på båda utan bara på en. Jag och Rebecka kände oss jättebossiga eftersom att vi höll på och sa till dom nästan hela tiden att dom skulle hålla varandra i handen. När det var dags att åka hem så blev Rebecka och jag lite sena till det rummet vi skulle samlas i innan vi åkte och alla höll på och frågade: Vad gjorde ni egentligen? xD På vägen hem så åkte vi i samma buss som på vägen dit (altså en jättelyxig buss) och då höll dom flesta på och skickade låtar till varandra även fast man inte visste vem man skicka låten till! =p Snart ska jag på fotbollsträning och det kommer säkert bli kul! Men BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0