Innan klassresan!

Tjabba tjena hallå! xD  I dag är det klassresa och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 08.40 så att jag kan gå till parkeringen och åka till Domarudden! Vi kommer att åka bil dit ( man får sitta i nåns kompis bil) när vi kommer fram så kommer vi att packa ut våra saker.... Jag sover i samma stuga som Rebecka och Louise gör! YES! Sen efter vi fixat och sånt där kommer vi gå och köra brännboll och kubb och efter det så äter vi lunch som Domarudden serverar. Jag ska försöka att hoppa i den där iskalla sjön även om jag inte är så smart då eftersom att det är bara 9-10 grader i vattnet... men jag ska försöka! =) Sen så kommer vi att få göra lite vad vi vill som att sitta på bryggan och prata lite eller göra något annat. Sen så kommer vi ha mys och grilla marshmallow och seeeeen är deeeeet disco! xD det ska vara tyst vid klockan 23.00 Dagen efter så har jag glömt bort vad vi ska göra .... men nåt kul va det! Jag ska lägga till lite nya bilder på mig sen när jag kommer hem! =D Men nu så vill jag säga...... GOODBYE du som sitter där och glor på datan!
 Här är en söt bild på min hund när hon sover med sin leksakskanin! 

Kommentarer
Postat av: karolina

hej!! kul me klassresa!!!!!!



p.s vi kom i samma klass till skolhagen!!!

2009-05-08 @ 16:12:18
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0