Hemma igen!

Heeej! Nu har jag kommit hem från klassresan som va jättekul! Vi gjorde allt jag skrev på förra inlägget förutom kubb och brännboll men istället så hade vi en jättekul frågesport som jag och mitt lag vann! Vårt lag hette: Polarna! Haha! Vår lagsång gick så här: Polarna e coola för att dom går i en ASBRA skola ....  Vi lämnar penna och sudden för att åka till DOMARUDDEN! Hahahaha! Det var jättekul och vet ni vad ja sa ju att jag skulle försöka att hoppa i den där iskalla sjön ooooooch jag gjorde det! Bra va? Det var bara 12.7 grader om man ska va exat! Det sved verkligen på kroppen när man kom i... fast det fanns en bastu! Det var jättemysigt när vi grilla marshmellows för att vi satt runt en stor stengrill också kom det gnistor å jag blev jätterädd! Efter vi grillat var det sent men vi gick ändå på klippor och hade det fortfarande mysigt. Nästa dag rengnade men jag och Rebecka och Sofia

Kommentarer
Postat av: SHOOBRE-MANNEN

vi skulle också vinna ifall inte en kille vid namn..... skulle ljugit!

2009-05-13 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0