=) xD X)

Hej! Jag har inte skrivit på typ två dagar nu men det är för att jag har varit på Sofias kalas och haft en shopping dag i stan med mamma, Rebecka och Karin som är Rebeckas mamma. På kalaset så badade vi, tittade på en parodi av HSM och Hannah Montana och hulken och ja massvis av andra filmer och den filmen var jätterolig! Vi hoppade också på Sofias stutsmatta. Till middag gjorde vi pizza av polarbröd som vi la i ungnen. Som pålägg fick vi annanas, tomatketchup, ost, skinka och tomat. Dom som ville fick sova över i tältet som dom satt upp på tomten, jag, Kimsy och Sofia vi tre sov där. Vi låg och läste KP tidningar innan vi skulle sova. Det kom in en katt som sov med oss hela natten och den katten heter kanelbullen och han är jättesöt! xD På morgonen så gick vi upp och åt frukost. Vi fick jättegoda toasts! Sen plockade vi ut tältet och sånt där. Efter det badade vi i Sofias härliga swimming pool! Sist men inte minst så kollade vi på The Simpsons! Mamma ringde sen och sa att jag skulle gå till Rebecka för att vi skulle få skjuts av Tommy ( Rebeckas pappa) till stan för att där skulle vi möta mamma och Karin men det skriver jag om i nästa inlägg! Hej då! xD

Ps. Jag lägger ut bilder i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0