Vitsar och gåtor!

Här kommer några vitsar: - En flicka hade precis övningskört sin pappas bil nu kom hon hem och sa: Flickan: Jag har en bra och en dålig nyhet. Pappa: Ta den bra nyheten först då. Flickan: Krockkudden fungerar utmärkt! xD x) 8)

- Varför är det förbjudet för en person som lever i Danmark att begravas i Sverige?
 Svar: För att det är förbjudet att begrava levande människor! x)

- Lille Petter skulle gå och köpa 6 liter mjölk åt sin mamma. På vägen hem frågar en dam: Är det inte tungt med så mycket mjölk? Nej det är ju lättmjölk svarar Petter! =D

- Det var en gång en smart och en osmart. Den smarta sa oj titta en död fågel! Var då sa den osmarta och tittade upp i himlen. XD 8D!

Pappa jag ska gifta mig med farmor! - Med vem sa du? - Farmor! - Men lilla gumman det förstår du väl att du inte kan gifta dig med min mamma! - Varför inte? Du gifte dig ju med min mamma! XD

Vad är det för skillnad mellan en ny tusenlapp och en gammal enkrona?
Svar: 999 kr! xD

Vad har du om du har 5 äpplen i handen och sjui den andra? frågade läraren Pelle. - Ovanligt stora händer? svarade han.

- En fattig student fick jobb som gorilla i djurparken. Han skulle bara stå där i kstym och vråla. Bananerna fick han som extra utöver lönen. Men en dag när han klättrade upp i ett träd föll han ner till tigrarna . - HJÄLP, DE ÄTER UPP MIG! vrålade han. - Tyst annars får vi sparken allihop! sa en av tigrarna. X)

Vad heter det miljövänliga brottet?
Svar: Strömavbrottet! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0