Vad jag gjort under midsommardan

Heej! Jag har nyss varit ute på fotbollsplan med mamma, Micke, Emil, Ludwig och Sally och spelat fotboll och kört staffet! Det var jättekul! I dag så var vi i vaxholm och åt lunch där och tog en varsin bägare med glass i! Jag tog blåbär som smak! Vi var och kollade lite vid vattnet och sånt där. Men när vi var på väg mot parkeringen för att åka hem så skulle Emil klättra upp på en kulle och då sa mamma: Emil klättra inte upp där det kan finnas ormar! Å gissa vad? När han klättra ner så såg vi en död ormsom låg där! Det var bara en liten orm men ändå.   ......  I morgon vet jag inte vad jag ska göra men jag får väl hoppas på att det ska bli kul i morgon också. Nu ska jag lägga upp några bilder från igår när Rebecka och jag hade på oss våra kransar. Hej då och god natt! // Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0