Morron eller förmiddag?

  allihopa! I morse så vaknade jag tio i nio först av alla alltså! Jag försökte somna om men det gick inte så bra men sen vaknade Tilda som tur var. Hon vaknade klockan nio då sommarlovsmorgon börjar så då tänkte vi sätta på tv:n i Alice rum även fast hon sagt innan vi gått och lagt oss att vi inte fick, men sen när jag sa men då måste vi sänka jättemycket i så fall då sa Alice i sängen ni skulle bara våga xD ! Nu har vi ätit frukost och kollat klart på Yes man som vi såg lite av i går. I dag vet vi inte direkt vad vi kommer göra men nåt kul hoppas jag... fast en sak är bestämt och det är att vi måste gå och städa min hamsters Fannys bur. Sen har jag lovat er att jag ska lägga upp bilder. 

  // SoPhIa















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0