Midsommardan

Heeej! Just nu sitter jag bara framför datan och undrar hur man fixar photoshop, ni som kan ....  ni kan väl skriva i kommentarer hur man gör.  Jaa.....  I går så skrev jag lite vad jag gjort på midsommarafton men sen gjorde vi flera saker och det var:  Vi spelade kubb och det var tjejerna mot killarna! Första gången vann killarna av ren tur säger vi och sen vann vi tjejer och tjejlaget var jag, Rebecka, mamma och Karin  xD. Sen så behövde vi jaga Sally ( min hund) tre gånger för att hon sprang runt området och jagade Rebeckas katter Sushi och Ceasar. Efter vi ätit oxfile och pommes så spelade alla barnen fotboll och det var Anton och Ludde mot Rebecka, jag och Emil. Anton och Ludde vann med 8-6 tror jag.... lite senare så tog vi taxin hem. I dag så kommer vi att åka till Vaxholm och ta en fika och göra nåt. I dag kommer jag att överföra bilder från i går och från stan. Bilder från Sofias kalas har jag redan lagt in  x ) !
   // SoPhIa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0