Midsommarafton

Hejsan och glad midsommar på er alla =) ! Just nu är jag, mamma,  mina brorsor och Micke mammas kille hos Rebeckas familj och firar midsommar där. Rebecka och jag har varit ute och plockat blommor och gjort en varsin krans av dem, dom blev jättefina! Vi har ätit lunch nyss och nu sitter Rebecka och läser en tidning och jag sitter och skriver lite. På shoppingdagen i stan så köpte vi jeanstights åt mig och en bikini med badshorts till! Mamma och jag kommer åka till Täby C nästa vecka och köpa en tunica och ett par byxor åt mig för att vi inte hittade dom i stan. Vi gick på resturang och åt jättegod mat! =D Vi sprang runt ett bad också! Aja..... jag längtar efter min födelsedag och julafton! Men jag fyller år så sent. Jag fyller den 28 December! ............   Det är lång tid kvar. Jag vill så gärna ha en egen dator och en ny mobil som jag såg och den har 8,1 mega pixel kamera!
Bilder från Sofias kalas och från stan kommer antingen i dag eller i morgon.

Ha en jättebra midsommarafton allihopa! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0