Kalaset

Hejsan i går så var jag på Rebeckas kalas med några andra tjejer också. När jag kom dit fick vi en drink som var jättegod också fick vi nacho chips som man skulle doppa i mosad avokado, det var jättegott! Sen så fick vi äta middag och det var taimat från en kiosk. Under middagen så hade vi jättekul eftersom att vi satt och prata om roliga saker och sen så kollade jag i glaset och då såg Emelie jätterolig ut eftersom att hennes panna såg jättelång ut i glaset! xD Till efterrätt fick vi en jättegod tårta med vit choklad som vägg kan man säga. Sen öppnade Rebecka presenterna och jag hade köpt två roliga muggar och en t-shirt som hon blev glad för =) . Tilda hade slagit in ett spel som hon hade lånat av Rebecka och sen fick hon tillbaks det som present. ( hon hade köpt två andra presenter som hon inte hade lånat av Rebecka som tur var) Sen gick vi in i hennes garage ock kollade på en film som var jättekonstig så att vi bytte till filmen: I taket lyser stjärnorna. Den var jättebra men sorglig! Jag började inte gråta för att jag tänkte att det bara var skådespeleri precis som det var. Vi kollade lite på Talang 2009 och jag hejade på den där trollkaren som vann! =D

 Här är en suddig och galen bild på Emelie och Ida! :D

 Här står Sofia och sopar medans hon väntar på att vi andra ska komma ut! xD

 Här står Rebecka och dansar medan Sofia sopar!

  Och här är jag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

håller med dig

2009-06-13 @ 23:48:10
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0