Gick, gick och gick!

Hej! I dag så har jag fått sitta på ''heta stolen''. Det menas med att man sitter på en stol där framme vid tavlan å när man sitter där ska varje person säga nåt snällt om en! Det är kul att sitta där man man blir ju lite generad. =) Efter idrotten gick jag å hämta min hund Sally och sen så gick jag hem med henne och det var då jag märkte att jag glömt nyckeln så jag fick gå till min granne och ringa till mamma och hon sa att jag skulle gå till Rebecka. När jag va hos Rebecka skulle hon på gitarr i skolhagen som ligger väldigt nära mig, Tilda och jag gick hem till mig medan och vi va jättehungriga så vi rosta mackor men vi hade inte så mkt smör så vi fick dela upp det på nåt sätt! Sen kom Rebecka och då fick vi äta jordgubbar eftrsom vi inte hade nåt smör till mackorna till henne. Det var några tjejer på vägen till Rebecka som sa : Hej vad heter hunden och hur gammal är den och sånt å sen sa dom vad heter du till mig och gu va fint lockigt hår du har! =D I morron är det barnbytardag och då ska jag få känna hur det känns att vara en 6:a i Skolhagenskolan! Jag lovar att skriva sen hur det gick.  Nu måste jag sluta så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0