.........

    I dag var det skolavslutning och det var kul men ändå jättesorgligt tyckte jag för jag slutar ju  i min skola nu för den går bara upp till 5:an . Jag trodde inte jag skulle gråta men när vår fröken stod och pratade och berätta hur mkt hon tyckte om oss då kom mina tårar. Vi var ute och sjöng men sen gick vi in och samlades med klassen och då gjorde vi en överraskning till föräldrarna och det var: Manamana med The Muppets. Om ni söker på The muppets manamana så kommer ni få höra vilken låt det var. Det var jättekul att visa upp! =D Sen så hade alla 5:or tränat ihop en sång och det var mamma-mia låten men vi hade gjort om texten så att den handlade om vår fröken. Hon blev jätteglad! =)  När vi var där ute och sjöng och sånt där så fick förskolebarnen gå upp på scenen och ge en ros till en 5:a, jag fick av en som hette Hannes och han var jättegullig för han bad om en kram =D. Det känns konstigt att börja i 6:an och inte gå kvar med min superduperbra lärare! Juste jag gav henne ett fint kort och ett fint halsband, hon blev glad för det! Om jag inte redan sagt det här så ska ni veta att min lärare som jag hade i 5:an är världens bästa lärare! xD Efter avslutningen åkte jag, min lillebror Emil och pappa till Täby C ( Ludwig var hos Anton Rebeckas lillebror) och köpte presenter till några kalas och jag fick också en adidas jacka åt mig! Den är vit och silvrig.

 Här är en bild på mig när jag plattat håret och har på mig min nya Adidasjacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0