Aj!

Hej i går så var jag med Rebecka och vi åkte till Täby C och det var kul men jobbigt att gå för att innan vi skulle åka så slog jag i min stackars tå så att nu är den helt blå och svullen! Jag måste gå på sidan med den och det är ju verkligen skönt.... eller inte! Aja i Täby C så köpte jag grönt och blått nagellack, Rebecka köpte rosa och grönt! Det blev jättesnyggt på våra naglar. xD I dag är jag själv hemma och har inget att göra faktiskt! Jag vet inte vad jag ska skriva.... jo juste! I lördags var jag på fotbollscup hela dagen och det var kul men det var jättetråkigt väder eftersom att det regna och om man ramla blev man helt geggig! Vi körde inte på konstgräs utan på riktigt gräs där det var massa lera! Det var inte så fränt.... vi kom 3:a i gruppen men våran placering blev 5:a , det var inte så jättebra faktiskt. dom första två matcherna förlorade vi med 1-0 men dom andra två vann vi med 4-0 tror jag och 5-1 och det var ganska bra! Det här blev ganska kort men nu ska jag gå ner och glo på tvn! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0