..

Tjabba tjena helluuuuw! I dag vaknade jag hos Tilda eftersom jag sovit över hos henne och det var jättekul! Vi gick upp och kolla på sommarlovsmorgon med Olle (hennes lillebror). Lite senare kom Rebecka så då åkte vi hem till mig och bada lite senare. Efter vi ätit lunch gick vi till affären Hej & Hå där man kan köpa begangnade grejor, vi lämnade in lite saker i stället för att köpa nåt. Jag kommer gå dit om ungefär 1eller två månader för att se om mina saker blivit sålda och om dom blivit det får jag lite pengar och om dom inte blivit sålda får jag tillbaks grejorna. Jag hoppas verkligen att grejorna blir sålda etfersom då får jag snabbare råd med en Eee pc som jag sparar till. Today har jag också varit på biblioteket och lämnat tillbaks några böcker, jag har också behövt böta 5 kr på grund av en liten försening på en bok som heter: Tillsamans skriven av Denise Rudberg. Rebecka och jag gjorde fuktsallad efter Tilda gått, den var jättegod. Just nu sitter jag och kollar på den där mobilen som är med i förra inlägget. Jag har märkt att man kan designa den hur man vill. Men nu måste jag gå så hej då! // SoPhIa

Kommentarer
Postat av: Mli

Såg dig, Fia och Becka utanför fönstret(såg bara dig egentligen). Jag knacka men ni såg/hörde typ inte. Vart skulle ni?

2009-07-31 @ 13:19:46
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0