öööö

Hej! I dag har jag varit med Tilda en liten stund men sen var jag med Rebecka resten av dagen. Vi var i Barkarby i outlet-affärerna och kollade efter en liten adidas axelväska, som vi kan ha som skolväska till 6:an. Vi kollade på mycket mer än bara den där väskan som vi inte hitta. Efter vi vart i Barkarby så åkte vi hem till mig och bada i poolen, det var skönt! Sen så gick vi hem till Rebecka och där var vi ute och plinga på Emelie, vi va också med Jesper och Anton. Innan det så hade Rebecka varit jättesnäll och fixat min snygga design och vi tog hela iden från Sofias blogg www.zofians.blogg.se . Vi glodde också lite på Simpsons. Nu sitter jag och läser i den senaste Kp-tidningen. I morron ska jag och Rebecka kanske göra nåt och om hon vill kan vi ju åka till Täby C för att jag vill låna boken Molly Moon 3 på biblioteket som ligger där. Jag var och kollade på bokhandeln om dom hade 3:an men dom hade tydligen haft svårt med leveranser så dom hade inte fått den. Det är svårt att inte läsa nån Molly Moon bok eftersom att dom är såååå bra! Nu kommer jag byta ämne till Sims 3 och säga att jag inte tycker att det är så kul, inte så kul som jag väntat mig iaf..... Skriv i kommentarer vad ni tycker om spelet. Byye // SoPhIa


Kommentarer
Postat av: Mli

Jag tycker sims 3 e kul. Fast det går ju inte att göra familjer. Det är svårt. Man måste ha ett mål.

:)

2009-07-25 @ 20:30:38
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0