Hiiiiie!

Heej! I går så var det Emils födelsedag och jag skrev lite vad han fick på morgonen och sånt men jag skrev inte vad vi gjorde på kvällen sen när släktingarna kom. Vi åt tårta och sånt men det som var roligast var när vi gick till fotbollsplan och spelade lite och hade springtävlingar som jag vann! Vi dribblade lite och körde greken som är en speciell fotbollslek nästan som enamana. Emil blev jätteglad för sina presenter och för att dom flesta kom och sånt där, jag tyckte också att det var jättekul när Emil öppnade sina presenter för att han fick en skateboard som jag tänker åka på hela sommaren! I dag så tänkte jag ha jättetråkigt men sen så ringde gulliga Tilda och frågade om vi kunde göra nåt och jag sa yes! Det var lite läskigt när det åskade och blixtrade eftersom att jag var själv hemma och stod och pratade i telefon med Tilda! Vi gjorde lite olika grejer som t.e.x badade i vår kvarterspool som jag typ hängt vid hela tiden och sen så åt jag också lunch med Tilda och hennes mormor och hennes brorsor på lilla hantverkaren. Senare klockan 16.30 så var jag och Tilda på bio och såg  Natt på museet 2, den var jättebra! Juste vid Ica så fick Tilda lite problem med sitt cykelstöd så att vi behövde be en vuxen om hjälp oh han hade också lite problem med det men sen fick han upp det! Snart så ska jag sova och gissa hos vem? Hos Tilda! Jag lägger ut bilder från Emils kalas i morgon men HEJ DÅ och   //
SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0