Tjabba tjena hallå!

Hejsan! I går var jag med Rebecka i Täby C och jag köpte typ världens snyggaste almenacka med Hello Kitty på framsidan! Rebecka och jag ska antingen på torsdag eller på fredag till outlet och titta på skolväskor. I går i Täby C på McD så kom en gammal typ 90 årig tant och satte sig brevid Rebecka och brjade prata med mig om att jag liknade hennes barnbarn Klara, hon började prata om att mitt vackra hår ( som hon sa) såg likadant ut som hennes! Det var jättekonstigt. Sen så råkade jag tränga mig på Åhlens när jag hade lite bråttom och skulle fråga om dom hade Molly Moon 3 men det hade dom tyvärr inte. Just nu är jag med Tilda och Adam sitter och stör i bakgrunden med sina konstiga djungelljud! Snart ska vi gå till Tildas och Adams mamma och hälsa på hennes nyfödda lillasyster Elvira. Vi har kollat på filmen Marley and me som vi hyrde på statoil och den var jättesorglig fast jättebra! 
// uifoew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0