Sen morgon tycker jag!

Hej! I morse kollade jag på sommarlovsmorgon samtidigtsom jag åt frukost. Just nu väntar jag på att Tilda ska komma över så att vi kan bada! Rebecka kanske ska komma lite senare men först ska hon åka båt med några kompisar men sen kanske hon ringer. När jag letade efter den mobilen jag ville ha så märkte jag att den fanns i många fler färger än vad jag trodde! Här kommer lite bilder på den.

                     Den här har jag just nu!


( den gröna och rosa är den modellen jag vill ha)

Kommentarer
Postat av: Mli

Det va superkul! Åkte Katapulten! :)

Var det mobilen du pratade om? Den var ju snygg! Vilken färg vill du ha?

2009-07-29 @ 14:06:58
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0