Im tierd after a long day in Täby Centrum!

Hej jag är jättetrött så jag orkar inte skriva så jätte mycket... fast det kanske blir det ändå. I dag så var jag och Tilda i Täby centrum och kollade på tröjor och sånt där och det var jättekul, jag hade lagt undan två tröjor och gissa hur många jag köpte? 0 st ! Lite senare så fick vi ganska bråttom eftersom att jag och Tilda skulle möta Markus( Tildas pappa) och Adam vid Burger King men jag och Tilda åt på  M`c donalds istället. Jag kollade lite på dom billiga pocketböckerna och blev lite fundersam om jag skulle köpa dom men så blev det inte. Adam gjorde två galna saker i dag 1. Han drog Markus i handen när han körde bil! 2. Han drack öl ( väldigt lite så ni vet =) ) Men nu ska jag och Tilda snart gå och lägga oss men innan ska jag bara lägga ut några bilder från Emils kalas. Men godnatt på er alla och sov så jättegott!     // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0