Bye i´m gonna miss you!

Tjabba tjena hallå! Just nu är jag hos Olle och Albin ( det är några kompisar) för att vi firar Albins födelsedag. Vi har nyss ätit en jättegod middag och om ett tag blir det tårta med hallon och jordgubbar på, gott va? I dag så var jag och Tilda tillsammans och vi hann inte göra så mycket men vi badade i alla fall, det var jätteskönt även fast vädret inte är världens bästa! Tilda är supersnäll som kommer ta hand om Fanny ( min hamster) när vi är i Öland. Pappa är hemma och sånt men han vet inte exakt hur man städar buren som Tilda vet, han kommer jobba så då kan inte han vara med henne på dagarna. I morron så åker vi ungefär vid klockan sju på morgonen till Öland för att vi vill inte komma försent dit, vi kommer att behöva ta några pauser eftersom vår hund behöver ta kisspaus så.... ja så e det! Jag kommer längta efter alla kompisar väldigt mycket och jag kommer också längta efter att blogga. Som tur kommer Rebecka och hennes familj och hälsar på i typ en två dagar. Vi tar inte med datorn till Öland tyvär, fast vi kan ju inte ta med hela huset till ett landställe liksom! I morron ska vi kanske äta frukost på Mc Donalds. En sak är jättebra i Öland och det är att dom har jättegoda milkshakes där xD ! Skriver mer om ungefär om två veckor // Världens största kramar SoPhIa!

Kommentarer
Postat av: Becka

Ha de bra Soppan ;D

//Becka

2009-07-07 @ 10:04:29
URL: http://beckabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0