Happy birthday Emil!

       to you Emil! Heeeeeeeeej allihopa sry att jag inte skrivit på jättelänge men jag har varit på Aroscupen och sen när jag kom hem så har jag bara varit med kompisar hela tiden och då har jag tyvär inte hunnit skriva. På Aroscupen var det jättekul för att vi spelade fotboll varje dag xD ! På lördagen så hade vi disco på kvällen å det va också kul men det var mycket roligare att spela fotboll. Efter Aroscupen så kom jag hem och då åkte pappa jag, Ludwig och Emil till skavlöten med några kompisar och det var jätteskönt och roligt det med! I alla fall idag är det Emils födelsedag och grattis alla ni som heter Rosa och Rosita på namnsdagen och ha världens bästa namnsdag eller födelsedag. I dag så fyller ju Emil och och vi ska snart sjunga för honom, vi har inte gjort det än för att just nu så är klockan bara 07:10 och jag tror inte han vill bli väckt så här tidigt! Av mamma ska han få ett nintendo ds och några andra saker och av pappa så ska han få en skateboard ( som jag tänker åka på hela tiden) och lite andra saker, jag har köpt ett stort E som han kan sätta på dörren, ett mariospel, klistermärken och en voodoll =). Hoppas han blir glad! Senare i dag så kommer släkten komma och fira Emil och äta tårta och sånt där. Jag läggerut bilderna sen från kalaset när alla släktingar har gått hem.
Snipp snapp slut så var detta inlägg slut! xD // SoPhIa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0