Goodnight!

Hej alla! Vill ni höra en historia om vad en som heter Sophia gjorde i dag? xD Hon var i stan med Rebecka, Vendela och köpte en vit adidas väska och gick runt och kollade lite i Åhlens City, hon hade jätte kul förresten! // SoPhIa. Nä jag bara skoja med er jag ska inte hålla på och göra det som en historia även fast historian var sann.Efter vi varit i stan så badade vi i poolen ett tag men sen kom mamma och sa att om vi ville ha mat på Thai kiosken så fick vi gå dit snart så vi gick upp och bastade och klädde på oss och sånt. När vi åt så glodde vi lite på tv, programet: My BFF! Det handlar om att Paris Hilton försöker hitta en bästis genom tv! Sen behövde Rebecka åka så då följde jag med henne till bussen och vinkade hej då till henne! ( det är inte alls långt till henne från mig men hon fick inte gå när det var så mörkt för hennes förläldrar) Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer men en sak kan jag säga och det är att jag kanske tänker skaffa en till blogg där jag skriver lite om bra böcker men jag kommer isåfall skriva mer på den här bloggen. Aja godnattt på er alla // SoPhIa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0