......

Hej snart ska jag gå och lägga mig men innan så ska jag bara skriva ett inlägg om vad jag gjort idag. Jag var jag med Rebecka och vi cyklade ner till kragsta för att Rebecka skulle köpa en sak där, sen cykla vi tillbaks igen till mamma och bada i kvarterspoolen som vi har där. Lite senare så åkte vi till pappa för att hämta mina böcker som jag lånat på bibblan å efter det så åkte vi till Rebecka och packade ihop hennes böcker. Sen satte vi oss och glodde på tvn och lite senare blev det mat. Efter maten så kom pappa och hämtade oss för att vi skulle till Täby C och lämna tillbaks böcker och låna en bok men det var stängt så då gick vi runt lite i Täby C och kolla på saker. Vi kollade lite på mobiler och jag tror att jag vill ha mobilen C905 men jag är inte helt säker.... I Täby C så var det en sur gubbe som typ hade fått fel abonemang så då tog det typ en timme för han i kassan att fixa det så vi gick. På vägen till biblioteket så var det några lite äldre tjejer som försökte skrämma oss men vi bara skratta på oss och dom med. Lite senare mötte vi upp pappa vid det där bebisstället och där lekte Rebecka och jag, det var lite pinsamt men det var ju kul! xD Efter Täby C så åkte vi hem till mamma och bada igen, det var jättekul! På kvällen så var vi med Emelie och spelade bandy med grabbarna. Tillbaka till nuet: Jag måste gå och lägga mig! Godnatt! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0