ehm...

Tjabba tjena hallå! I dag har jag varit lite med Anna och Klara (det är mina grannar) och städat Fannys bur och mitt rum! Sen har jag också hälsat på en jättesöt kattunge som heter Bolt, gulligt va? Lite senare åkte jag och Klara rullblades om det nu stavas så... lite senare så gjorde vi en jättegod smoothie som var gjord på hallon och blåbär. Nyss har vi ätit lunch och det blev kyckling och ris, det var jättegott faktiskt. Nu är jag inne på datorn och glor lite på Fokis blogg, pappa skjutsar några kompisar till ett ställe och jah väntar bara på att han ska komma hem så att vi kan baka vaniljbullar men först måste jag gå och handla det som behövs. Det är skönt att inte behöva städa Fannys bur på ett tag nu eftersom att det är inte så najs när det ligger bajs i den t.e.x  =) . Apråpå ingenting så såg jag ett par jättefina diadem på Fokis blogg som jag kommer lägga ut på bild i nästa inlägg. // SoPhIa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0