Pinsamt

 Hej på er alla! Just nu sitter jag och chattar med Ebba på msn så det så! Nyss har jag dushat och varit på fotbollsträning för ett tag sen och det var jättekul men jobbigt i slutet eftersom vi behövde springa 2 varv runt hela Täby IP:s konstgräsmatta! Ni som har varit på Täby IP förstår nog att det är ganska jobbigt! Ebba och jag gick hem tillsammans men efter ett tag kände jag att jag verkligen behövde gå på toa så jag satte mig på huk liksom var som helst och det var mittemot ett garage och då kom ägaren ut och han fråga: Är du trött eller? Och jag bara: Ehm... nej men jag är väldigt toanödig hehe! Pinsamt eller hur!? Aja iaf så ..... åh pappa kom upp med en smoothie som dom där nere nyss gjort. Vänta jag måste bara smaka..... Mm den var jättegod! Nu ska jag lägga ut bilder från grönan och sen i dag så hej då! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0