På Fannys födelsedag hände det här:

Först så grattade jag henne lite och sa att Rebecka och jag skulle ge henne en present på kvällen eftersom då hade vi varit i Täby C men så blev det inte utan vi åker dit i morron i stället. I stället så har vi jobbat med ett miniatyrhus hela dan som inte är färdigt än. Vi har hämtat massa tyger och nålar och pärlor hos Rebecka och sen har vi också vart på ICA och köpt vadd som vi hade i stället för bomull. När vi var på ICA så köpte vi också godis because it´s saturday! Sen fick vi gäster av några och då fikade vi med dom och lite sånt (Rebecka var med). Nu är jag inne på Youtube och jag har letat efter en låt som Ola har gjort och nu vet jag äntligen vad den heter, den heter Skys the limit. Pappa är och hämtar en pizza som vi ska äta till middag, hoppas att den blir god! Rebecka skulle ringa efter hon ätit och säga om hon kunde komma tillbaks till mig så att vi kunde fortsätta med miniatyrhuset eller inte. I kväll så är det väl inget speciellt som går på tv tror jag.... nu måste jag gå så    // SoPhIa 
      Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0