Oj då + wohooo!

Heej jag har märkt att jag inte skrivit på jättelänge men nu skriver jag. Det jag har gjort när jag inte skrivit är att jag varit på Tildas land, åkt till Gotland och hängt med kompisar! Nu vet ni iaf vad jag gjort under en lång tid. Men nu ... vet jag inte vad jag ska skriva... juste nu vet jag! På torsdag börjar skolan och det ska bli spännande att liksom börja i en helt ny klass med nya lärare och kompisar och sånt, fast innan torsdagen så ska jag åka till Kolmorden i morron och på onsdag ska jag till grönan med Rebecka och Tilda och det ska bli jättekul! Nästa vecka ska min mamma ha bröllop förresten. I dag fick jag, Emil och Ludwig fyra Simpson filmer + en Green Day skiva. Men nu måste jag sluta så hej då! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0