Kolmorden + kramat Bamse!

Hej alla datanördar hur mår ni, hoppas ni mår bra för det gör jag! I dag var jag på Alice kalas och det var på Kolmorden så att jag var på den skolan jag gick i förut klockan 07.00 och mötte Alice och hennes mamma där och så åkte vi till Kolmorden (Emelie följde också med). Vi åkte tidigt för att slippa all trafik. När vi kom dit fick hon öppna sina presenter, (jag gav henne ett Sims 2 och en affish) vi tog matsäck i bilen. När vi gick in där så åkte vi först en jättestor rutshkana och lekte lite i en lekpark, hehe det var kul :p. Det var jättespännande med alla djur och delfinshowen. Man fick gå in till getterna, fåren och grisarna så dom klappa vi ganska länge, jag hängde vid en av grisarna ganska mycket för att han var kul xD. Jag har massa bilder från hela dan (asså på kolmorden) som jag kommer ladda upp i morron men nu är min mobil helt urladdad så jag får ladda den över natten. Innan vi skulle åka igenom safarit där savannen låg så gick vi igenom Bamseland! Det var faktiskt jättekul för det fanns en hinderbana där som vi gick :p. Sen kom Bamse in och då kramade jag honom! Hah det var lite pinsamt men kul xD! Jag kommer lägga ut fotot när jag kramar honom i morron. I morron om det blir bra väder ska jag, Rebecka och Tilda till grönan och åka Insane och Jet Line och dom där roliga sakerna. Det ska bli jättekul! Men nu ska jag lägga mig och läsa så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0